Продавець Amortik – інтернет магазин автозапчастин. Амортизатори, олія, фільтри, авто лампи, запчастини для ТО розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
274 відгуків
вул. Гвардійська, 20, Київ, Україна
Додати відгук
Інтернет-магазин автозапчастин "Amortik".
+380 (50) 704-41-44
+380 (96) 696-30-36
+380 (63) 149-80-00

Яка вона гарантія на Амортизатори і Пружини Kayaba

Яка вона гарантія на Амортизатори і Пружини Kayaba

Всі розуміють для того що б ближче познайомитись з Гарантійними вимогами , умовами від Kayaba і куди звертатися при виході з ладу амортизатора/пружини необхідно придбати продукцію даного виробника і отримати з неї талон або поїхати в магазин і попросити дати почитати. Щоб ви не витрачали свій дорогоцінний час пропонуємо Вашій увазі короткий екскурс в цей документ, хочу зауважити, що вся викладена нижче інформація взята з Оригінального гарантійного талона від виробника Kayaba.

  

Загальні умови

KYB Corporation надає роздрібному покупцеві гарантію від дефекту на внесені в список вироби на період часу або відстань до 70 000 км. Гарантія не поширюється на амортизатори, пружини, захисні комплекти, які були змінені неналежним чином застосовані або встановлені. Фірмова гарантія надається лише у разі виконання всіх вимог сервісних станцій до заміни елементів підвіски, що вийшли з ладу, або які потребують заміни.

Фірмова гарантія надається лише у випадку дотримання умов експлуатації , заявлених заводом - виробником автомобіля.

Підвіска автомобіля повинна знаходиться в справному стані.   

Що стосується Захисних і Настановних комплектів , можна використовувати деталі інших виробників.

Також у примітці сказано:

Рішення про заміну пружин, верхніх опор та інших елементів підвіски приймає майстер станції на підставі даних про пробіг , термінах регламентних замін , встановлених заводом - виробником автомобіля, технічних карт ремонту автомобіля і діагностики стану підвіски і її елементів. Неприпустимо повторне використання захисного комплекту (пильовика і відбійника )

Так само в гарантійному талоні сказано що :

Після заміни амортизатора і/або пружини автомобіль повинен пройти діагностику на стенді Розвал/Сходження. Обов'язково лише для випадків, коли процедура заміни амортизаторів і пружин пов'язана з порушенням цих налаштувань. І ще один не мало важливий момент : Гарантійні зобов'язання зберігаються тільки при постійній обов'язкової діагностики ходової частини автомобіля кожні 20 000 км автосервісом, який виробляв встановлення амортизаторів та/або пружин.(У

гарантійному талоні є спеціальна сторінка для відміток проходження діагностики)

 

                                          

Гарантія 6 місяців, але не більше 70 000 км пробігу Гарантія 12 місяців, але не більше 70 000 км пробігу Гарантія 24 місяці але не більше 70 000 км пробігу

1. Амортизатори встановлені на сервісних станціях , що не мають авторизації від Компанії Kayaba.

1. Амортизатори встановлені в авторизованому KYB-сервісі або на фірмових станціях автовиробників. 1. Амортизатори встановлені в авторизованому KYB-сервісі або на фірмових станціях автовиробників.
2. На автомобіль встановлено 2 або 4 нових амортизатори Kayaba, парно на вісь, при цьому замінені захисні комплекти (відбійник+пильник). 2 На одну вісь автомобіля було одночасно встановлено 2 нових амортизатори KYB попарно на вісь , при цьому замінені захисні комплекти (відбійник+пильник). 2. На один автомобіль встановлено 4 амортизатори KYB попарно на вісь при цьому замінені захисні комплекти (відбійник+пильник).
     

 

 

 

 

 

 

 

Що робити якщо амортизатор застукав , потік або працює якось дивно)))

1. Необхідно звернутися в організацію встановила ресори або пружини для проведення діагностики.

У випадках неможливості звернеться в таку організацію необхідно звернутися на авторизовану KYB сервісну станцію або на фірмову станцію автовиробника.

2. При розгляді претензії майстер сервісної станції зобов'язаний перевірити загальний стан автомобіля, справність вузлів і деталей підвіски та амортизаційного пакета.

3. Після проведення діагностики у випадку виявлення дефекту сервісна станція повинна надати клієнту рекламаційний акт з зазначенням дефекту.

4. Для подальшого розгляду претензій клієнта слід звернутися до постачальника деталей , якому необхідно надати наступний пакет документів :

- Замовлення-наряд на установку деталей.

- Рекламаційний акт з зазначенням дефекту

- Заповнений гарантійний талон.

У разі якщо талон залишається у власника як гарантія на встановлені інші деталі надається копія всіх заповнених сторінок гарантійного талона , включаючи обкладинку з номером.

5. У разі , якщо деталі були встановлені самостійно , гарантія поширюється тільки на випадки заводського дефекту і обмежується 14-ти денним терміном з дня придбання. Претензії розглядаються за місцем придбання деталей покупцем.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner